Powspominajmy, jak aktywnie uczniowie klas 1-3 i 4 - 8 uczestniczyli w dniu matematyki.
Podczas tego dnia uczniowie klas młodszych układali domina i układanki, kolorowali portrety sławnych matematyków i rozwiązywali zagadki matematyczne, a starsi ich koledzy i koleżanki mierzyli się z matematycznymi escape bookami oraz matematycznymi zagadkami, a także tworzyli miasto liczby Pi na niebie. Uczniowie klas 4 – 8 mogli sprawdzić swoja wiedzę matematyczną w konkursie „Szybki Math” i zdolności konstruktorskie w konkursie „Wspaniały konstruktor”.
1 maja 2004 r. Polska stała się członkiem Unii Europejskiej. W związku z kolejną rocznicą wstąpienia do UE zachęcamy do udziału w konkursach:
Dzieci Europy dla klas 1-3
Jestem z... dla klas 4-6
Polska wśród krajów UE dla klas 7-8
22 kwietnia obchodziliśmy Dzień Ziemi. Z tej okazji w piątek 21 kwietnia uczniowie wzięli udział w akcji Sprzątania Świata - zebraliśmy ponad 10 worków śmieci! Przygotowaliśmy tematyczną gazetkę szkolną na holu i przeprowadziliśmy zajęcia edukacyjne związane z tematyką dbania o naszą planetę. Do akcji bardzo aktywnie włączyli się uczniowie klas 1-3, którzy wykazali się kreatywnością nadając starym przedmiotom nowe przeznaczenie.
22 kwietnia odbył się miejski konkurs "Moja gościnna Bydgoszcz", skierowany do zamieszkałych w Bydgoszczy dzieci cudzoziemców. Konkurs odbywał się pod Patronatem Honorowym Prezydenta Miasta Bydgoszczy. Organizatorem był Pałac Młodzieży w Bydgoszczy. Nasza uczennica Arina Repalova zaśpiewała piosenkę "W Bydgoszczy" i zdobyła III m. Gratulacje!
Od 1 czerwca rozpoczyna się pierwszy nabór dzieci do świetlicy na nowy rok szkolny 2023/24. Lista przyjętych dzieci będzie udostępniona na stronie szkoły do 23 czerwca. Nabór uzupełniający odbędzie się we wrześniu.
W piątek 21 kwietnia na sali gimnastycznej odbył się DZIEŃ NAUKI. Chętni uczniowie wykonali samodzielnie projekty edukacyjne. Wśród prezentowanych prac znalazły się zarówno modele biologiczne (np. model serca, stawów dłoni, układu moczowego, stetoskop), zagadki matematyczne (np. tangram, przechodzenie przez dziurę w kartce, kostka SOMA, wieża HANOI) jak i projekty interdysyplinarne – wybuchające wulkany, lampy lawy, kolumny gęstości, pisanie tajnym atramentem, ciecz nieniutonowska, domowe mydełka, a nawet izolocja DNA z banana.