Szkolne Koło Wolontariatu zaprasza do Świata baśni
Z przyjemnością informujemy, że szkolny konkurs plastyczny "Pomagaj razem z nami!” zorganizowany przez Szkolne Koło Wolontariatu został rozstrzygnięty. Na konkurs wpłynęły pomysłowe i ciekawe prace, które możecie zobaczyć w galerii poniżej.
Nasza szkoła bierze udział w akcji ,,Żonkile" - jest to akcja upamiętniająca 19 kwietnia rocznicę wybuchu powstania w getcie warszawskim. O tych wydarzeniach będziecie się uczyć na lekcjach historii w dniach 19 - 22 kwietnia. Materiały przygotowane przez Muzeum POLIN zostały dostosowane do Waszej grupy wiekowej i poruszają temat tolerancji, wzajemnej pomocy i szacunku dla innych narodów.
29 marca 2021 roku odbył się już po raz dziewiętnasty konkurs ortograficzny o tytul Mistrza ortografii klas 4-8. Ze względu na pandemię miał on formę zdalną. Uczniowie z poszczególnych klas wykonywali zadania siedząc w domach przed kamerami swoich komputerów.
W dniach od 15-19 marca w ramach akcji edukacyjnej uczniowie naszej szkoły poszerzali wiedzę o mózgu, układzie nerwowym, jego działaniu. Mózg to prawdziwy Superbohater? Dzięki niemu potrafimy czytać książki, zapamiętywać przepisy na ulubione dania, złożyć nawet najbardziej skomplikowaną konstrukcję z klocków LEGO, uczyć się obsługiwać nowe urządzenia, pamiętać wspomnienia sprzed wielu lat.
Celem Tygodnia Mózgu 2021 w Bydgoszczy była popularyzacja wiedzy o mózgu i umyśle oraz możliwości wykorzystania jej w szkolnej praktyce.
Uczniowie klas młodszych brali udział w projekcie Bydgoska EkoAkademia. Nasze działania edukacyjne były połączeniem nauki i rozrywki, poszerzyły wiedzę o segregacji i wykorzystaniu surowców odpadowych.
Tydzień Mózgu jest coroczną akcją edukacyjną, która ma na celu popularyzowanie wiedzy o mózgu, układzie nerwowym, jego działaniu oraz przedstawienie aktualnych wyników badań w tym obszarze.
Serdecznie dziękujemy uczestnikom konkursu międzyświetlicowego "Na ratunek 112" za piękne i staranne i przemyślane prace. Konkurs był organizowany przez SP nr 65 w Bydgoszczy.
Uczniowie klas 4 na lekcji muzyki poznawali grupę instrumentów perkusyjnych: wygląd, budowę, technikę gry oraz brzmienie poszczególnych instrumentów perkusyjnych. Dowiedzieli się, że dawniej instrumenty tworzono z nasion, muszelek, wysuszonych skorupek owoców. Uczniowie otrzymali zadanie, aby skonstruować własne instrumenty z odpadów. Wykorzystali do tego pojemniki plastikowe, puszki, pudełka, butelki, guziki i inne niepotrzebne elementy. Wykonali bardzo pomysłowe instrumenty.